Try....

Try again......

Try....

Try again......

امروز بر عکس دیروز سرم شلوغ بود ! دیروز از بیکاری کلافه شده بودم امروز از کار زیاد !

الان یادم افتاده تمرین های زبان را انجام نداده ام!!!! یعنی نمیتونم برسم که انجام بدم . یعنی چیکار کنم ؟

دیگه از ترم بعد این جوری برنامه ام را تنطیم نمیکنم !!!!!!! سرم داره گیج میره حسابی . از خورد و خوارکم هم موندم

انگار باید یه تغییر اساسی انجام بدم .


خیلی وقت بود نبودم . برنامه ی همیشگی ام سر جاشه . (کلاس زبان - کار - خونه ) دیگه تکراری شده .


فکر میکردم که یه برنامه ای دیگه ای داشته باشم . ولی انگار نه فعلا تا دو ماه نمیشه کاری انجام داد. ولی خب تصمیم دارم تواین روزها یه سری به طبیعت بزنم . آخه طبیعت پاییز عالی هست .

جدیدا یه سری از این مهندسان جدید رو شناخته  بودم  که میخاست مثل این سیستم های پیشرفته موازی کار کنه . ولی خب من و دوستم فهمیدیم نذاشتیم پاشو زیاد دراز کنه والا !!!!!!!!!!!!!!!!

حالا دارم فکر میکنم برای چند روز آینده ام چه برنامه ای بذارم . و چی کار کنم ؟

خوش به حال اونایی که اول مهر هست میرن مدرسه ..... دانشگاه ....... یا معلم یا استاد هستن ......

آدم دلش تنگ میشه