Try....

Try again......

Try....

Try again......

این روزها دارم تمرین میکنم به بعضی ها کنار بیام . نمیدونم چرا .... شاید مجبورم دارم در مورد یه چیزی برنامه ریزی میکنم یه برنامه مالی  هست . خب امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشه .

اوضاع زیاد جالبی  ندارم. فقط نمیتونم با بعضی چیزها کنار بیام . قبول کردن این شرایط برای من در حال حاضر سخته . راه حل خاصی که بتونم حل کنم فعلا پیدا نکردم . از اینکه نمیتونم جزئیات را توضیح بدم واقعا ناراحتم .

دیروز یه عالمه آب و جارو  کردم تو خونه خیلی زیاد ....

رفتار یه نفر مرموز هست . باید اعتراف کنم که نباید زیاد با کسی صمیمی میشدم مخصوصا اون !!! آخه الان داره به نفع خودش کار میکنه . حالا من هم رفتارم افتضاح عوض شدهههههه انگار خودشم داره تعجب میکنه از رفتارم ولی من یه آدمی هستم که خیلی زیاد به کسی محبت میکنم خیلی زیاد میبخشم . خیلی زیاد حوصله و صبر میکنم ... اما این دلیل نمیشه که طرف هیچ ارزشی برای من قائل نباشه . حالا که لیاقت محبت نداره و حتی همکاری  منم مثل مجسمه باهاش رفتار میکنم . حالا که قراره از بالا به من نگاه کنه خب منم دیگه باید رفتارم عوض بشه در حد المپیک....



نظرات 1 + ارسال نظر
مامانی گیتا جون یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 14:13

وای خدا رحم کنه کی رو مورد غصب قرار دادی بابا ولشون کن از این جور اداما دور و بر ادم زیاده خیلی ذهنت رو درگیرشون نکن فقط کار خودت رو بکن نه خیلی جدی باش نه خیلی مهربون که بعدا بابت محبت زیادیت دلخور بشی

ای بابا منو غضب ؟ خدا نکنه فقط اون اذیت کرده منم دیگه بچه ساکتی شدم . دیگه ساکت ساکت !!! این غضب هست؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.