Try....

Try again......

Try....

Try again......

سلامممممممممم به به

تبریک به خودم خودم خودممممممم

نمره ی این ترم زبانم شدم 94    .............. وایییییییییییییییییاصلا باورم نمیشد ! که 90 به بالا باشم

گوشواره ام پیدا شد خونه مامان بزرگ افناده بود .

روزهای کسل کننده ای هست !!!! نمیتونم از رفتار بعضی ها سر در بیارم نمیدونم دوست هستند یا دشمن هم نباشن دوست نیستن اینو مطمئنم . گاهی میمونم که چه جوری باهاشون رفتار کنم درسته . ولی خب تصمیم گرفتم مثل یه همکار خشک و خالی برخورد کنم . به نظرم این خوبه ! این جوری دیگه سردرگم نمیشم ببینم فلان کس چه جوری هست . بعدشم دیگه عمرا به کسی بگم برو فلان کلاس برات خوبه ! اصلا به من چه . هر چی تلاش کنم واسه خودم هست . خودم موقعیتم خوب میشه . برا ی کسایی که ذره ای ارزش به حرفت قائل نیستن اصلا نباید توصیه های خوب کرد .


گوشواره ام که دو سال پیش واسه تولدم خودم خریده بودم واسه خودم یعنی کادو خریده بودم  یکیش گم شده نمیدونم کجا ....

خیلی بد شد . چون خیلی دوستشون داشتم ...

دیروز رفتم کلاس زبان بعد رفتم خونه مادر بزرگ بعد صبح پا شدم بدو بدو اومدم سرکار!!! امیدوارم  که زبان رو خوب یاد بگیرم از موسسه زبان با نمره خوب فارغ التحصیل بشم .

حالا بماند که چقدر اذیت میشم و در عین حال چقدر دوست دارم که خوب یاد بگیرم . حالا من زبان رو به خاطر خودم میخونم . بعضی ها حسود هستن والا .... من کلاس میرم از جیب تو که نمیدم واسه ثبت نام !!!! بعدشم من دوست دارم یاد بگیرم . حالا هر چی دلم بخواد یاد میگیرم !!!!

والا خبببببب.یه نفر میپرسید کجا میری زبان کدوم موسسه بهش گفتم حالا گفت خوبه منم میخام برم بعد هر چی تعقیب کردم که چی شد ثبت نام کردی گفت نههههههههه آخه هنوز وقت نکردم برم . حالا ناز میکنه برای من که وقت ندارم برم نمیدونه که برای من هیچ فرقی نداره . وقت ما دوست داشتیم عقب نیفتن و یاد بگیرن چون به هرحال لازمه .

دیگه ب من چی اگه خیلی بگم فکر میکنه برای من اونجا درصد هم میدن !!!!!!!!!!!!

منتظر یه معجزه هستم ....

یه اتفاقی که تو زندگیم نیافتادهیه معجزه ای که تا حالا ندیدمش

یه عده از آدمها هستن افتضاح دستمال کش و پاچه خوار ... این جور افراد گند میزنن به همه چی . یعنی منفعت هر جا باشه اینا هم همون جا هستن . نه وجدان کاری دارن نه چیزی فقط و فقط پول مهمه براشون .... مزخرفترین آدمهایی هستن که دیدم . به خاطر پول هرکاری میکنن تا نزد همه عزیز باشن . بقیه هم فکر میکنن اینا پاک پاک هستن !!!!


بهتره منم تو رفتارم تجدید نظر کنم !! تا راه مقابله با این افراد را پیدا کنم لااقل می فهمن که من نوکرشون نیستم . یا احساس نکنن که من گوش درازم اینا علامه دهر !!!!