Try....

Try again......

Try....

Try again......

گوشواره ام پیدا شد خونه مامان بزرگ افناده بود .

روزهای کسل کننده ای هست !!!! نمیتونم از رفتار بعضی ها سر در بیارم نمیدونم دوست هستند یا دشمن هم نباشن دوست نیستن اینو مطمئنم . گاهی میمونم که چه جوری باهاشون رفتار کنم درسته . ولی خب تصمیم گرفتم مثل یه همکار خشک و خالی برخورد کنم . به نظرم این خوبه ! این جوری دیگه سردرگم نمیشم ببینم فلان کس چه جوری هست . بعدشم دیگه عمرا به کسی بگم برو فلان کلاس برات خوبه ! اصلا به من چه . هر چی تلاش کنم واسه خودم هست . خودم موقعیتم خوب میشه . برا ی کسایی که ذره ای ارزش به حرفت قائل نیستن اصلا نباید توصیه های خوب کرد .


نظرات 1 + ارسال نظر
مامانی گیتا جون دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:03

خوب خدا رو شکر که پیدا شد می گن مال حلال گم نمی شه

are abjiii joon shoma rast migi

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.