Try....

Try again......

Try....

Try again......

به به از خواب بیدار شدم دیدم برف باریدهههههههه وایییییییییییییییییی الانم داره برف میادددددددددددددددد

وای به به ... دلم میخاد برم بیروننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

حس خوبی هست برف برف برف برف

با صراحت میتونم بگم بعضی از آدمها خرده شیشه دارند و هیچوقت هم درست نمیشن . گاهی چشم دیدنت را ندارن . گاهی  میخان بگن ..... یعنی من ....... یعنی این یعنی احمق بودن خودش را ثابت میکنه . و از اول این جوری بوده و تا اخر هم  همین مدلی خواهند بود .

شاید اولش تعجب کنی ولی بعدش به رفتار گند این جور آدمها عادت میکنی .... دنیای بدی هست

زبان شدم 87  !!! خدارو شکر خوب شد قبول شدم !


آبجی شیما امیدوارم گیتا جون که سرما خورده حالش خوب بشه زودتر

این روزها درگیر کارهام بودم . یه امتحان فاینالی دادم این ترم که خدا نصیب هیچکس نکنه ... سخت بود . شاید هم من فرصت نداشتم خوب بخونم اولین بار بود که در طی این مدتی که میرم زبان این جوری امتحان دادم هنوز نتیجه ها را ندادن!!!

از یه جای دیگه دو تا پیشنهاد کار شده برام نمیدونم قبول کنم یا نه . دو سه تا فکر خوب به سرم زده در مورد پول!!! نمیدونم عملی بشه یا نه فعلا دارم فکر میکنم!!!!