Try....

Try again......

Try....

Try again......

یادمه سه ماه پیش به یکی از مشتری هامون یه سفارش دادم که یه گیتار دکوری برام  درست کنن و اونا هم گفتن چشم حتما خوشحال میشیم تا یه هفته میفرستیم میاد خدمتتون .

منم به اصطلاح باورم شد و فکر کردم که تا یه هفته میفرسته دیگه !!!! یه ماه بعدش زنگ زدم گفتم چه خبر ... گفتن حاضره فردا میفرستیم میاد . حالا دو هفته بعد اون زنگ زدم .... گفتن میفرستیم هااا حاضره و من باز هم ----- شدم !!!! آخر سر گفتم پولش چقدر میشه بگید بزنم به حساب تا برام بفرستین . گفتن نه نمیخاد اصلا امکان نداره ازت پول بگیریم . میفرستیم میاد .

حالا شد چهار ماه و از گیتار دکوری من خبری نیست و اون مشتری گاهی زنگ میزنه و سفارش داره و اصلا به روی خودش نمیاره که من قول دادم !!!واقعا نمیدونم ملت چرا این جوری ان ولی منم دیگه باهاش خوب برخورد نمیکنم اگه قرار نبود بفرسته خب چرا هی میگه میفرستم  ؟؟؟؟؟ واقعا منظور همچین آدمهایی چی میتونه باشه احساس میکنه من گوش درازم؟؟؟ ولی خب دوست دارم خفه اش کنم . والا منم میرم یه جای دیگه سفارش میدم . بعد بهش میگم نمیخام دیگه دو سه تا از جای دیگه سفارش دادم برام آوردن . ولی در کل کسی که به حرف و قولی که میده ارزش قائل نیست و نمیتونه رو حرفش وایسه نمیتونه به مشتری هم ارزش قائل باشه و خواسته اش را بر آورده کنه و سفارشش را بفرسته !




نظرات 1 + ارسال نظر
مامای گیتا جون شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:28

اره معرفت بعضیا اینجوریه خرشون که از پل گذشت دیگه پشت سرشون رو هم نگاه نمی کنن

بله متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.